تسلا عامل ریزش چین شد زمین دار شو: تسلا قیمت دو مدل داخلی خودرا در چین کم کرد و بطور بالقوه زمینه را برای تخفیف بیشتر با کاهش رشد کلی در بزرگترین بازار خودرو های الکتریکی جهان فراهم نمود. به گزارش زمین دار شو به نقل از ایسنا، طبق وب سایت این خودروساز، قیمت اولیه سدان مدل ۳ پایه ۵.۹ درصد کم شد و به ۲۶۱ هزار و ۴۰۰ یوان (۳۶، ۸۱۴ دلار) رسید. قیمت اولیه خودروی اسپرت مدل Y از ۲۶۶ هزار و ۴۰۰ یوان به ۲۵۸ هزار و ۹۰۰ یوان کم شد که کاهش ۲.۸ درصدی را نشان میدهد. این اقدامات ممکنست فشار بیشتری را بر روی رقبای تسلا برای کاهش نرخها بوجود آورد برای اینکه این خودروساز آمریکایی در ابتدا موجب دور طولانی مدت تخفیف در ژانویه ۲۰۲۳ شد و تولیدکنندگان محلی مانند اکسپنگ و بی وای دی و خودروسازان جهانی مانند فولکس واگن همگی مجبور به کاهش نرخها برای دفاع از خود شدند. موقعیت های بازار تا سال ۲۰۲۳، با تنها یک سوم از خودروسازان محلی در نهایت به اهداف فروش سالانه خود می رسند. در همین حال، پیش بینی می شود که بازار خودرو های برقی چین برای دومین سال در سال ۲۰۲۴ کند شود برای اینکه بهبود اقتصادی این کشور بعد از همه گیری بر احساسات مصرف کننده فشار می آورد. انجمن خودرو های مسافری چین در اوایل این هفته اعلام کرد، پیش بینی می شود که محموله های خودرو های هیبریدی و پلاگین هیبریدی به نمایندگی ها امسال ۲۵ درصد افزایش یابد و به ۱۱ میلیون دستگاه برسد. این در مقایسه با رشد ۳۶ درصدی در سال ۲۰۲۳ و سرعت ۹۶ درصدی در سال ۲۰۲۲ است. طبق گزارش بلومبرگ، تسلا که عمدتا فقط به مدل ۳ و مدل Y برای فروش متکی است، بطور فزاینده ای از کاهش قیمت برای جذب خریداران استفاده می نماید. فروش خودرو های برقی در چین در سال قبل ۳۷ درصد افزوده شد و تحویل خودرو های برقی خالص و پلاگین هیبریدی به ۸.۹ میلیون دستگاه رسید. منبع: zamindarsho.ir 1402/10/24 08:43:50 0.0 / 5 310 تگهای خبر: تولید , دستگاه , راه , سایت این پست زمین دار شو را می پسندید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط 650 میلیون تومان پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در سال آینده شناسه کالا برای ثبت سفارش های ریلی و دریایی الزامی شد راه اندازی اولین لابراتوار تخصصی طراحی فرآیندهای لایه شکافی انرژی تولید انبوه مارک لباس و جیبیتز نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۴