در گفت وگو با زمین دار شو مطرح شد

ارتقای سطح آموزش مهارتی کارگران

ارتقای سطح آموزش مهارتی کارگران زمین دار شو: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارتقای سطح آموزش مهارتی کارگران و راه اندازی مراکز سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای را همچون برنامه های مهم امسال عنوان نمود.



مهرداد عظیمی در گفت و گو با ایسنا، از صدور و تمدید مجوز مراکز کارآموزی جوار و بین کارگاهی به عنوان یکی از برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای در امتداد تحقق شعار سال ۱۴۰۳ نام برد.

وی اظهار داشت: هم اکنون سازمان آموزش فنی و حرفه ای بیش از ۴۸۰۰ کارگاه آموزشی در اختیار دارد و قسمتی از ظرفیت آموزش را در کنار صنایع کشور به وجود آورده تا از این طریق جریان آموزش را به خط تولید نزدیک کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ترویج فرهنگ مهارت آموزی یکی دیگر از برنامه هایی است که به عنوان ماموریت سازمان امسال با جدیت دنبال خواهیم کرد.

عظیمی از ارائه بیش از ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار نفر دوره آموزش در سال ۱۴۰۲ آگاهی داد و اظهار داشت: این آموزش ها در دو بخش دولتی و غیردولتی ارائه شده که نسبت به زمان مشابه پیش از رشد ۳۲ درصدی برخوردار بوده است.

وی همین طور به افزایش تعداد آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای اشاره نمود و اظهار داشت: صدور مجوز آموزشگاه های آزاد در دولت سیزدهم ۱۱۹۴ درصد رشد داشته و طی این مدت رشد ۴۲ درصدی در سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای و رشد بیش از ۹۰ درصدی در تعداد بنگاه های پذیرنده آموزش در محیط کار واقعی را شاهد بودیم.





1403/03/24
13:55:06
0.0 / 5
154
تگهای خبر: تولید , راه , مجوز
این پست زمین دار شو را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک