بهره برداری از قطعه اول خط ریلی دورود - خرم آباد تا ۱۴۰۶

بهره برداری از قطعه اول خط ریلی دورود - خرم آباد تا ۱۴۰۶ به گزارش زمین دار شو، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری از قطعه اول راه آهن دورود - خرم آباد تا سه سال آینده با تخصیص اعتبارات اطلاع داد.



به گزارش زمین دار شو به نقل از مهر، امیر محمود غفاری، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: تأمین منابع این پروژه روی ریل درست قرار گرفته و با تخصیص هزار میلیارد تومان دیگر آمادگی داریم کارگاه های خویش را توسعه و افزایش دهیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی از پرداخت صورت وضعیت یک همتی به پیمانکار اطلاع داد و اظهار داشت: با برنامه ریزی های خوبی که صورت گرفته است زیرسازی کیلومتر ۶۷ تا ۱۱۴ پروژه که بخش مهمی از پروژه است، پایان می یابد.
پیشرفت ۵۱ درصدی پروژه راه آهن دورود - خرم آباد
غفاری به پیشرفت ۵۱ درصدی پروژه راه آهن دورود - خرم آباد اشاره و اظهار نمود: این طرح که با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا در حال انجام می باشد در سال ۱۴۰۲ قریب به ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۴/۵ کیلومتر تونل حفاری شده است.
این مقام مسئول به تونل های بزرگ و منحصر به فرد این پروژه هم گریزی زد و اظهار داشت: این پروژه دو تونل بزرگ دارد که از بزرگترین تونل های خاورمیانه هستند، همینطور ۷۷ درصد عملیات خاکبرداری و ۲۵ درصد عملیات خاک ریزی این پروژه انجام شده است.
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: رفع تنگناهای خطرناک مسیر ریلی قدیم و افزایش ظرفیت ۵ تا ۱۰ میلیون تنی جابه جایی بار بعلاوه بهره مند شدن مردم و بنگاه های اقتصادی مرکز و غرب لرستان و شرق استان ایلام از مزیت های این پروژه ریلی است و هر مقدار که پروژه پیشرفت داشته باشد و صورت وضعیت تحویل دهد ما در پرداخت آن مشکلی نداریم.
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی در انتها ضمن اشاره به مطالبه مردم برای ادامه مسیر این پروژه تصریح کرد: قطعه دوم این پروژه از خرم آباد تا اندیمشک ۲۱۹ کیلومتر طول دارد که با تکمیل آن مسیر جدیدی در خط ریلی شمال به جنوب کشور گشوده خواهد شد.


منبع:

1403/03/30
10:28:14
0.0 / 5
128
تگهای خبر: بهره برداری , راه , راه آهن
این پست زمین دار شو را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک