گذر بزرگترین اقتصاد اروپا از لرزه های رکود ممکن شد؟

گذر بزرگترین اقتصاد اروپا از لرزه های رکود ممکن شد؟ زمین دار شو: تولید صنعتی آلمان بیشتر می شود اما خطر رکود همچنان وجود دارد و این افزایش در حالی اتفاق می افتد که تولید بخش خودروسازی آن در ماه آگوست بعد از افت 9.2 درصدی در جولای 19.3 درصد بالا رفته است.


به گزارش زمین دار شو به نقل از ایسنا، آمارهای رسمی نشان داد که تولید صنعتی آلمان در ماه اگوست بیش از اندازه انتظار افزایش پیدا کرد، اما کارشناسان اعلام نمودند که این خبر خوب برای بزرگترین اقتصاد اروپا نمی تواند ترس از رکود را از بین ببرد.
داده های اداره آمار فدرال آلمان نشان میدهد که تولید ماهانه ۲.۹ درصد بالا رفته و کاهش ۲.۹ درصدی جولای را از بین برده است. مفسرین انتظار داشتند که افزایش ۰.۸ درصدی داشته باشد. این افزایش به سبب افزایش شدید در بخش تولید خودرو با افزایش ۱۹.۳ درصدی و بعد از افت ۹.۲ درصدی در جولای نوسان داشت.
وزارت اقتصاد آلمان اعلام نمود که بازگشت مجدد ماه اگوست به مفهوم شروع احیای صنعتی نیست. همچنین، انتظار می رود بخش تولید در آلمان هم اکنون ضعیف بماند.
افزایش هزینه های انرژی در بحبوحه جنگ روسیه در اوکراین، تقاضای ضعیف تر بازار کلیدی چین و رکود صنعتی، همگی بر اقتصاد آلمان که در سال ۲۰۲۳ کم شد، تأثیر زیادی گذاشته است. امیدها به کاهش تورم امسال به سرعت درحال از میان رفتن است و انتظار می رود که وزارت اقتصاد چشم انداز خودرا باتوجه به آخرین پیش بینی های اقتصادی کم کند.
کارستن برزسکی، اقتصاددان ING اظهار داشت که افزایش تولید صنعتی در ماه اگوست، نمی تواند ترس از رکود اقتصادی را کم کند.
خبرگزاری فرانسه اعلام نمود که اقتصاد آلمان باتوجه به عقب ماندگی رشد منطقه یورو و با نشانه های کمی از بهبود قریب الوقوع خودرا در موقعیتی مشابه سال قبل می بیند.



منبع:

1403/07/18
14:43:35
0.0 / 5
81
تگهای خبر: تولید , سرعت , صنعت , هزینه
این پست زمین دار شو را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک