در مركز مبادله

۱۱۸ کیلوگرم شمش خریداری شد

۱۱۸ کیلوگرم شمش خریداری شد زمین دار شو: به گزارش زمین دار شو، امروز در پنجاه و هشتمین جلسه حراج شمش طلا، ۱۱۸ کیلوگرم شمش به ارزش ۶۳۵ میلیارد تومان معامله و خریداری شد. همینطور بیست و دومین جلسه حراج سکه طلا هم فردا در مرکز مبادله برگزار می گردد.



به گزارش زمین دار شو به نقل از ایسنا، امروز (یکشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳) پنجاه و هشتمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار و از مجموع ۱۴۸ کیلوگرم شمش طلای استاندارد عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۱۱۸ کیلوگرم با میانگین قیمت پنج میلیارد و ۳۸۳ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد، از جانب متقاضیان خریداری شد.

عرضه ۴۹ همت شمش طلا


براین اساس، از زمان برگزاری اولین نشست حراج شمش طلا در مرکز مبادله در تاریخ ۲۷ دیماه ۱۴۰۲ تا امروز طی ۵۸ حراج شمش طلا، در مجموع ۱۰ هزار و ۸۷۸ کیلوگرم شمش (۱۰.۸ تن) مورد دادوستد قرار گرفته که در نتیجه آن، ۴۹ هزار میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشورف بازگشته است.

حراج بیست و دوم سکه؛ دوشنبه ۲۳ مهر


براساس اطلاعیه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، فردا دوشنبه (۲۳ مهرماه) جلسه بیست و دوم حراج سکه طلا در این مرکز برگزار می گردد که زمان واریز وجه آن از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۱ مهرماه شروع شده و تا ساعت ۲۳ امروز (یکشنبه ۲۲ مهرماه) پایان می یابد و بعد از اتمام این دوره زمانی، امکان پرداخت وجه و در نتیجه شرکت در حراج برای متقاضیان وجود ندارد.

بنابراین، جلسه حراج سکه راس ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۲۳ مهرماه (فردا) آغاز و بازه ثبت سفارش هم از ساعت ۱۲ الی ۱۵ است. بازه نظارت و تخصیص هم از ساعت ۱۵ تا ۱۷ همان روز است و ساعت ۱۷ هم نتایج حراج اعلام می شود و متقاضیان می تولنند جهت اطلاع از نتیجه حراج به سامانه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران مراجعه نمایند.

باید اشاره داشت که شیوه برگزاری حراج هم از راه ثبت سفارش و تخصیص بر اساس اولویت قیمت-زمان انجام می شود.

فروش ۳۶۰ هزار سکه در ۲۱ حراج


گفتنی است؛ از ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ که اولین نشست حراج سکه در مرکز مبادله برگزار شد، تا امروز و طی ۲۱ جلسه حراج از راه سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران، در مجموع ۳۵۹ هزار و ۳۰۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است که سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۹۳ هزار و ۵۵۸ قطعه، نیم سکه ۶۴هزار و ۹۴۵ قطعه و تمام سکه ۱۰۰ هزار و ۷۹۹ قطعه است.



1403/07/23
08:05:37
0.0 / 5
47
تگهای خبر: استاندارد , راه , شركت , صادرات
این پست زمین دار شو را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک