معاون سازمان راهداری خبر داد: برخورد با تخلفات شركتهای حمل ونقل مسافری و باری زمین دار شو: در نشست رسیدگی به مشكلات رانندگان مسافری بر شفاف سازی فرایندها، ضوابط و مقررات حمل و نقل جاده ای مسافری و برخورد قاطع با تخلفات شركت های مسافری تاكید شد. به گزارش زمین دار شو به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در این نشست داریوش امانی معاون حمل و نقل این سازمان طی سخنانی تصریح كرد: به دنبال درخواست انجمن های صنفی بخش مسافربری جاده ای تابحال چهار جلسه كارگروه ویژه رسیدگی به مشكلات رانندگان بخش مسافربری برگزار شده است و به مدیران كل راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر كشور هم تكلیف شده است تا به تخلفات شركت های حمل و نقل مسافربری هم به موازات رسیدگی به تخلفات شركت های حمل و نقل كالا رسیدگی شود و با متخلفین برخورد قانونی صورت بگیرد. وی با تاكید بر شفاف سازی فرایندهای حمل و نقل جاده ای و ضوابط و مقررات قانونی اضافه كرد: شركت های حمل و نقل جاده ای مسافربری می بایست تابع ضوابط و مقررات فعالیت در این بخش باشند و در صورتیكه هر نوع تخلفی در زمینه فعالیت های این شركت ها همچون دریافت نرخ كرایه غیرواقعی، دریافت كمیسیون های اضافی، عدم عرضه خدمات مطلوب به مسافران و سایر موارد محرز شود از جانب كمیسیون های ویژه رسیدگی به تخلفات، رسیدگی و برخورد قانونی صورت می گیرد. در ادامه این نشست خادمی زاده رئیس هیأت مدیره كانون سراسری انجمن های صنفی كارگری رانندگان مسافربری و نمایندگان كانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان سواری كرایه ضمن بیان مسائل و مشكلات رانندگان در بخش مسافری، بر لزوم رسیدگی به این مشكلات از جانب نهادهای ذی ربط و برخورد قانونی با شركت هایی كه حقوق رانندگان را تضییع می كنند، تاكید كردند. 1397/06/25 14:33:04 5.0 / 5 4524 تگهای خبر: جاده , حمل و نقل , خدمات , راه این پست زمین دار شو را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط صعود تورم ژاپن پوتین و زلنسکی به تمدید قرارداد ترانزیت گاز نه گفتند مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی انتخاب شد مزایای رزرو لندیگرافت از بندر آفتاب نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۸ بعلاوه ۱